onsdag den 23. februar 2011

Just some random writing.

Jeg har lige indset noget, og det er at jeg glemmer nogen gange at skrive noget. Måske fordi jeg ikke har noget særligt at skrive. Vil nu sige at det er ferie, og det har jeg haft brug for, men halvdelen af den er jo næsten gået? Og jeg har pludseligt ingen aftaler, selvom at jeg syntes jeg havde mange i mandags.

Nyder, eller nyder er måske ikke det rette ord men altså, jeg "nyder" lyden, af 50 cent - Candy shop i baggrunden, det måske ikke ligefrem det musik som jeg hører, men orker ikke at skifte, og det var den næste på "playlisten", så hvorfor ikke?
På fredag går det igen løs, med x-factor night, som blev for vild i fredags.
Dog er den eneste grund til at vi holder det, vi=klassen, nok fordi at Rikke og Trine er med, som jo går i min klasse. For vildt sygt overdrevet shit!
Men på fredag går det som sagt løs igen, og så står den på øl og slik og alt det der nu hører til, haha.



To play cool, I will write what I just wrote, in english, or the keywords:
I figured out, that i never write anything here. why? i don't know, maybe because i have nothing to say. But vacation now, suddenly I have no plans, which i had last Monday. 50 cent - Candy shop, is in the background, again why? I have no idea, not really what I listen to. But, this Friday, there will be x-factor party again, because 2 from my class, is singing in the show, wow awesome, pretty damn cool, yeah! so beer and candy it is! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar