mandag den 28. februar 2011

ferien er..

slut. Og jeg startede ud med at købe et par nye sko, og en top i hudfarve.
Som sagt ville jeg kun købe ting jeg VIRKELIG havde brug for, men.. de der sko kostede kun 100 kr! og toppen havde jeg faktisk brug for.
Om jeg er dårlig til at tage billeder, JA! 

og selvom det kun er mandag, ser jeg virkelig frem til en fantastisk weekend, med fest på amtet, med ipod battle, og en super lækker lørdag, med en masse søde mennesker!

Nu er det sådan at jeg er lidt i tvivl med en masse ting, og det er altid om aftenen jeg sidder og tænker over hvad jeg skal, men når jeg vågner har jeg af en eller anden grund altid glemt det, hvorfor?!
Imorgen vil jeg være god, sund og en masse andre ting. Hvilket indebære en masse ting, såsom at:
  • Skrive min dansk opgave færdig. + samfundsfag. 
  • At få ordnet mit værelse.. igen.
  • Og alt muligt andet.
  • Marie og jeg, ååh du så sød.

For lige at få lidt perspektiv på mit liv, så havde min far fødselsdag i fredags, og det blev fejret i bedste biker stil! med surprise fra hans egen familie! hvilket vil sige, mine fætre kom, søde drenge. Havde ikke set dem i et år. Efter fødselsdagen, nåede jeg lige afslutningen på en fest, fedt. 

seriøst, er det mine fætre?
virkelig?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar