søndag den 13. marts 2011

Japan, Agnes Obel og andre interessante ting.

For det første vil jeg lige rose mig selv for at have stavet rigtigt til interessante i første forsøg, det jo rart. 

Men åh gud tuder næsten når jeg ser det med Japan, stakkels mennesker, er lykkelig for at leve og bo I Danmark, dog ikke kun pga. det, men pga. alt muligt. ved godt det er en "gammel" nyhed, men har ikke haft tid til at skrive før nu da min weekend har været ret travl. 
I fredags var der fest, hvor jeg glemte mit kamera, fedt, så ingen billeder derfra. Jeg var til familie fødselsdag næsten hele lørdagen, hvor jeg legede med to små yndige børn, ved ikke hvilke relationer de har til mig men jaja. Jeg smuttede hjem til min gode veninde Julie efter, sammen med den søde Rebecca. det var nu øh.. meget sjovt! :D 

Idag har jeg slappet af, men også cyklet en god dejlig vindfrisk tur, med min forårs jakke, som jeg regner med at trække i, imorgen. 

Men Agnes Obel, hvilke skønt musik hun laver! det er afslappende og rart! og hendes stemme er vidunderlig, sammen med klaveret! hendes stemme er egentligt bare vidunderlig i sig selv! 

Ved godt at det er den sang alle hører, men orkede ikke at lede. kan lide dem alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar